reklama

Miesto kde každý z nás nájde pokoj a kľud

Určite každý pozná ten pocit keď sa mu rozlieva kľud po tele. Keď príde na miesto kde zabúda na svoje problémy. Miesto, ktoré ho vytrhne z reality. Miesto krásnych spomienok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Každý z nás má svoje miesto kam chodí premýšľať a oddychovať. Nevieme prečo nás to tam ťahá, ale ani to nikto vedieť nepotrebuje. Hlavné je, že sa tam cítime dobre a pokojne. Nájdeme tam niečo, čo nikde inde na svete. Pokoj v duši, ktorý každý z nás tak hľadá, ktorý každý z nás raz za čas tak veľmi potrebuje.

Ja to svoje nachádzam na mieste posledného odpočinku môjho psíka. Pri západe slnka pod jasnou oblohou, v daždi, v silnom vetre a taktiež pri hustom snežení.

Hovorí sa, že človek si musí vychovať zviera. No toto zviera vychovalo mňa. Pohľadom si ma vedel získať ako málo ľudí. Miloval som ho nadovšetko. Prežil som s ním 15 krásnych rokov a neľutujem ani sekundu života, ktorý som mu venoval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vždy sa ukľudním keď vidím, že už sa netrápi. Odišiel po krátkej chorobe, ktorá mala rýchly priebeh. Nakoniec ho zradili obličky. Prosil o odchod a ja som mu nakoniec vyhovel. Nikdy na neho nezabudnem a na tom, že odišiel ma teší jediná vec. Jediná vec ma upokojuje...a to, že raz sa tam s ním určite stretnem...

Žiaľ jemu už povedať nemôžem ako veľmi ho ľúbim, ale existuje osoba, ktorej to chcem hovoriť po celý zvyšok života... 

Marek Bulavčiak

Marek Bulavčiak

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kazdy je jedinecny...hram sa sam na seba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu